12 Kasım 2013 Salı

İkiz emzirme yastığı

.

Son günlerde bu konu ile ilgili çokça mail alıyorum. Daha önce Çorapanneye dikmiştim.Sağolsun blogunda deneyimlerini yayınlamıştı.

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki; bu minder için kullanılan süngeri, parça olarak aldığım için maliyeti bir hayli yüksek olmakta.Siparişler genelde tek tek olduğu için neredeyse yarım tabaka fiyatına bir süngeri alıyorum.

Resimde ki modelde sünger daha ince iken ,kullanımı ergonomileştirmek adına artık daha kalın sünger kullanıyorum.

Kılıfların kumaşını duck ketenden  hazırlıyorum.Hem mukavemeti yüksek hemde desenler daha hoş.

ikinci bir yedek kılıfla beraber gönderiyorum.Kılıfları ise fermuar yerine cırt cırt lı yapıyorum.Fermuarın bozulma,sökülme gibi risklerine karşı...


Taksitli olarak almak isteyenler için ,çeşitli sitelerde taksitli satış açabilirim.



1 yorum:

  1. Ikiz yastik ne kadar yapiyorsunuz simdi? Ve baska fotograflar var mi acaba? Baska renkler olur mu? Ne olur? nzkeskin@gnail.com

    YanıtlaSil